5 dagen voor vertrek

Lieve allemaal,

Zaterdag heb ik mijn afscheidsfeest gegeven voor familie en vrienden. Compleet aangekleed in Ghanese stijl. Dat benadrukte toch wel dat het albijna zo veris dat ik Nederland zal gaan verruilen voor Ghana om daar 8 weken vrijwilligerswerk te gaan doen in een weeshuis, te verblijven in een gastgezin en aaneensluitend door Ghana zal gaan reizen.

Ik heb vanaf september keihard gewerkt om dit avontuuur te kunnen verwezelijken.
Eindelijk gaat mijn droom uitkomen! Ik heb er heel veel zin in maar tegelijkerteid is het ook enorm spannend; hoe reageren de mensen op je, hoe zal het gaan in het gastgezin, het eerste contact met de kinderen, de communicatie niet te vergeten en zo kan ik nog wel even door gaan..

Ik heb mezelf voorgenomen geen verwachtingspatroon te hebben. Ik laat het allemaal gewoon op mij afkomen!

Liefs Sascha

Reacties

Reacties

Kyra

Zo spannend, ik ben ontzettend trots op je lieverd. Je kunt het en ik ga je onwijs missen!

margreet

Goed geschreven lieverd.
Ik ben super trots op je.
Wat zullen de kindjes daar blij met jouw zijn.
Hele dikke kus.

opa buurmeester

Ha die Sas , Prachtig dat je dat doet en zo blijven we op de hoogte, Verders tot ziens Opa.

Hans en Karin

Wat een idee deze site, zo blijven we op de hoogte van deze fantastische ervaring.
We vinden het ook super gaaf van je dat je dit gaat doen.
Je bent echt een TOPPER!

Opa en Oma Korse

Ha ons toppertje, wat zijn wij trots op jou, dat jij dit gaat doen. Leer de kindertjes maar lekker dansen, want dat kan jij als de beste. Goede reis en we blijven aan je denken. Dikke knuf van ons xxxxxxxxx

Vera ( zus van opa Korse )

Sascha, wat een mooie uitdaging ga jij tegemoet.Ik weet zeker dat je er heel veel ervaring opdoet en ik wens je een hele mooie tijd met heel veel blije gezichtjes.

Ted & Marjan Pesch

Wij vinden dit een geweldig avontuur en wensen je heel veel werkplezier in de komende 8 weken!
Wat een ervaringen zal je opdoen en dat maakt je leven alleen maar rijker.
Suk6!

tante Ria (zus van opa Korse)

Sacha wat geweldig om zo iets te ondernemen en heerlijk om die kinderen te leren dansen, veel succes!

Fred en Erna Zondervan

Beste Sacha, uit weliswaar onverwachte hoek maar niet minder gemeend als buren van je opa en oma Korse willen we jullie evenzo een enorm fijne tijd en verblijf toedichten. Alle sterkte indien nodig wanneer het lichaam en geest door alle totaal nieuwe indrukken vermoeid kan raken. Verder is genieten de boodschap!
Vanuit Alkmaar een vrolijke groet voor een enorm stoere dame! Getransformeerd on many level zal ze terug keren naar huis. Vriendelijke groet,

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active